It would be very nice of you if you could recomend my stuff if you are planing to download it or just whant to be nice.
Min historia är ingen speciel.
Jag föddes i en ganska okänd stad.
Jag har flyttat runt lite när jag var mindre, från hus till hus, men nu har jag bott i mitt hus i snart tja, ca 7 år.
Jag har ett par underbara riktigta vänner som jag kan lita på i vått och tort.
Jag tror jag är otursföljd. Eller nej, jag är nog det.
Seriöst, vem kan krocka gående i en flaggstång?? jo.... Jag!